Klart!


Igår den 15/12-2008 skrev jag och älsklingen kontrakt på lägenheten som vi ska flytta in till den 29/12-2008.
YES, äntligen fixat nu nu ska vi verkligen flytta, du och jag baby!
Gud jag längtar så mycket så jag håller på att spricka, det är inte långt kvar.
Det som är så skönt också är att man är ledig i typ två veckor också, då vi hinner i lugn och ro flytta och fixa hemma i våran nya lägenhet :) Shit måste åka till Ikea och köpa alla våra fina nya möbler också och det ska bli roligaste, fast inte att montera ihop skiten hahaha :P Ähh medans vi fixar och donar så får man väll dricka lite öl imellan så man blir lite pigg och allärt ;)

Nej nu ska jag gå och mysa med min baby lite innan det är natti natti!!!
Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0