Beslutsångest!

Åhh nu blir det jobbigt igen.
Ska vi flytta till en 2:a eller till en 3:a? Hmm... På ett sätt skulle det kännas ganska så onödigt att flytta till en 2:a eftersom vi planerar snart att skaffa oss en liten skrutt plus att det skilljer typ bara 500-100kr på hyran mellan en 2:a och en 3:a.
Men om vi skaffar oss en skrutt snart så behöver ju barnet inte ett eget rum ännu heregud, det man skulle slippa sen bara är att jagga efter en lägenhet och hålla på att flytta och allt :P Åhh fan vad jobbigt, hur ska vi göra?
Kajsa hjälp mig??
500-100kr är inte mycket om man tänker efter, fast på ett sätt så är det de när man bor själv och ska betala allt mm.

Jag får prata med dig Kajsa om det här så du kan hjälpa mig :D


Kommentarer
Postat av: Karin

jag tycker ni ska ta en 3:a...



Även fast bebisen inte kommer att behöva ett rum på en gång kan det kännas skönt att det finns ett rum nästan färdigt..



Fast det klart hittar ni en stor 2:a e ju det oxå bra..



men jag skulle satsa på 3:an.. men ta den ni vill=).. ni ska inte välja efter va andra tycker.. det ska kännas rätt för er..



Puss puss

2008-10-27 @ 23:18:05
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0