Sjuk

Äntligen färdig hos läkare och gynokologen, det var ingen fara, gynokologen sa att det kan bero på mycket stress och det känns bättre att veta än att bara gå och fundera, men är fortfarande lite orolig att det kan vara blindtarmen : / Ush...

Har vart hemma från jobbet nu sen i onsdags, det känns ju inge bra, tänker mycket på mina kollegor Sussie och Therese. Hur går det för dom? Mycket stress?
Man vet ju själv när någon är borta att man stressar mycket, fullt upp hela tiden tills det börjar droppa hem barn.
Men jag MÅSTE tänka på mig själv nu. Har så ont i magen och fått ont i ryggen igen :( Det känns inge bra och jag måste börja ta det lugnt. Det är helt sjukt egentligen, jag är 21år gammal och har redan ont i ryggen och har ont i magen av för mycket stress. Hur kommer det att se ut när jag själv har barn och jobbar kvar på samma ställe? Värre eller? Haha..Absurt!

Nej, på måndag är en ny vecka, den här helgen ska jag bara ta det lugnt och vila så jag blir pigg tills på måndag.
Saknar att jobba med mina små pluttar på Gullvivan och att jobba med världens underbaraste kollegor!




Utan er skulle jag aldrig orka, tack för att ni finns hos mig på jobbet!


Kommentarer
Postat av: sussie

haha snygg bild.. not!! Klart hälsan går före allt.. :D vi ses imorgon!! kraamis

2008-10-06 @ 18:12:22
URL: http://loverzzz.blogg.se/
Postat av: Karin

hallå din galning!

Uppdatera din blogg..för fan ;) hihi

2008-10-10 @ 15:28:48
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0