Skärpning

Vilken galen fredag, men nu har jag bestämt att sluta med att dricka ialla fall i dom mängderna.
Vilken jäkla ångest man har, minns inte slutet av kvällen så nu är det dax att ta sig i kragen och skärpa sig.
Var på apoteket igår och köpte roliga grejer så nu är det verkligen slut på drickandet :)

Gud vad jag längtar tills det är dax, tänker på det hela tiden.
Är så himla kär i dig älskling, du är mitt allt utan dig skulle jag aldrig orka med att leva.
Du är mitt ljus i livet. Älskar dig över allt annat på denna jord, lämna mig inte.





Ps. Kajsa nu ska vi :D Gud vad jag saknar att vara med dig. Love! 



Kommentarer
Postat av: Karin "kajsa"

Klart vi ska!!!!!!...fast fan.. tror nog ni hinner före...

Men du få hålla tummarna på torsdag.. ååååå... va jag önskar att det e ett kyss i rutan då...



haha.. å jag kan se Johan å Tommy framför mig.. haha... stå där i lekparken å gunga ungarna och försöker hjärntvätta dom till Djurgårdare...

Å lära dem dom där töntiga djurgårds-sångerna...



2008-10-26 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0