Längtar


Det går bara inte att sluta tänka på det.
Nu är det verkligen på riktigt haha gud vad töntigt det låter men vi ska flytta :) Hemmifrån ;)
Jag själv tycker att det är ett ganska så stort steg, betala hyra, betala alla räkningar, maten, tvätta, städa och allt detta ska man ta ansvar över snart, spännande haha :P Nej men det mesta har man ju gjort, men inte helt själv i en egen lägenhet. Det kommer bli så roligt att ha ett eget hem utan att man ska behöva tänka på att man inte kan bjuda hem folk på det sättet eller att man jämt måste tänka på att vara tyst under tiden man ska ha sex ;)
Jag har redan "valt" alla möblerna nästan, vill bara åka och handla allting nu och inreda mitt och älsklingens hem.

Fan vad kul det kommer att bli, jag längtar verkligen på att den dagen Jenny kommer och säger att en 2:a är ledig :D
Snart!

Kommentarer
Postat av: Benita

Hallå där, vart ska ni flytta då?? eller det kanske inte är bestämt ännu?? Jag vet en 2:a som är ledig =)

2008-09-21 @ 16:31:50
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0