En bra dag!

Har precis kommit hem nu efter jobbet och centrum. Möte älskling i centrum efter jobbet för att handla lite på systemet inför imorgon och lite till helgen :) Jeanette och Ove kommer ju till oss imorgon på en underbar och god middag som min kära man ska göra och det kommer bli så smaskigt, han är BÄST på att laga mat.....

Idag på jobbet har det varit en lugn dag tycker jag och det kan behövas kan jag ju säga. Hade bara 11barn och det idag kom det pippi, björnar, pirater, spindelmannen, mimmi, mm till dagiset för idag så hade vi maskerad för andra gången.
Vi hade det förra terminen och alla barn älskade det, så vi körde det igen denna termin.....Det blev lite popcorn och frilek inne hela förmiddagen idag och det var heeelt underbart och att se barnen så lyckliga, det var ju fest idag på dagis sa ett barn idag ;) haha dom är så himla underbara.....
Imorgon blir det bara 4timmars arbete på jobbet (12-dag) och det ska bli jätteskönt, längtar redan tills imorgon för jag har en underbar tid.... 8:00-12:00 Nice :) och då ska man hem och städa lite och förbereda lite inför kvällen.....


Jaha, snart ska man äta pannbiff med potatis med älsklingen och sen blir det matchdax hemma hos Tommy....
Kalmar-Bajen är det idag så får se hur det går till idag, hoppas ju på bajen eller hoppas...jag menar jag vet att vi kommer att ta det ;) Orkar inte skriva något mer för jag  har inget mer att säga er ;P Bye....




Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0