En skön sommardag

Gud måste bara säga att vädret idag var KANON, gud vilken härlig sommardag, alla sommarkänslor kom fram och man blev så himla glad och allt var toppen idag.

Var hos läkarn kl.10:15 nere på Tyresö Hälsan och kollade IGEN vad det är för fel på min mage, men läkarn kunde inte hitta, se eller känna något som var konsigt, men vf jag ,åste kontakta en speciallist läkare och kolla upp magen. Vf dom på Tyresö Hälsan kan ingenting, dom kan ju inte ens ge ett svar på vad som är fel. Aja min mage har varit bättre idag än vad den var i onsdags och i torsdags.
Var hemma från jobbet idag, jag hoppas att det gick bra på jobbet och med min kollega Therese, men hade liiite mindre barn idag så jag tror att det gick hyffsat bra. Lite larvig och knäpp kanske men jag saknade barnen lite granna idag :P hehe. Dom är ju så himla goa dom där små skruttungarna,  jag älskar mitt jobb.....verkligen <3


Ikväll blir det middag med Sandra & Jerkan (Jerry) och det ska bli trevligt. Tommy L kanske glider förbi sen får jag se hur Kajsa skulle göra, men hoppas att hon kommer hit.....Hoppas det blir en trevlig kväll, alla kommer ju hit som jag älskar ivkäll så det kommer bli superduper bra :)


Juste träffade Nattis och hennes bebis Isa idag :) Åhhhhh så putte putte liten hon var åhhhh det var så mysigt och hon var sockersöt den där lilla :) Det var kul att träffa Nattis, det  var ett tag sen sist, men det ska bli ändring på nu...Ska ringa henne imorgon eller på söndag så ska vi bestämma någondag som vi ska ses hemma hos henne och Danne :)


Ha en trevlig Fredag, det tänker jag ha! Se ya!






Så himla fint i Stockholm, speciellt en fin sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0