En underbar söndag!


Ett stort tack till Jeanette och Ove för en underbar middag och efterätt <3
Helt fantastiskt.... Vi som bara skulle komma över på en kaffe och så blev det en hel kväll med käk och såpbubblor ;)
Det är kul att träffa er och det har blivit allt oftare nu tycker jag....Ni är så roliga att vara med och på torsdag blir det mera Ove skämt här hemma i huset :) haha
Jag och Johan ville bjuda över Jeanette och Ove och lilla Amanda såklart på en tre rätters middag nu på torsdag som det är valborg, det kommer bli trevligt tycker jag....Älskling kommer att laga en jättegod middag hoppas jag, men det kommer han att göra bra, älskling du är BÄST på det!

Jaha, då var det måndag imorgon igen och jag börjar 07:00 pust och stön!
Fan, hatar dessa rullande jäkla måndagar som vi har, kul att börja 07:00 och ibland 06:30 det är de som suger så jäkligt när man bor långt ifrån jobbet och dessutom inte har någon bil eller något körkort....
Bajs!
Men men får se hur länge man orkar det hära, har ju gjort det i över ett år nu, men somsagt man trivs så förbannat jäkla bra på jobbet och då är det nästan värt att gå upp 05:00 - 06:00 nästan varjedag.....

Jag och älskling fick lite gjort nu på kvällen också. Var tvungen att städa såg förjäkligt ut här hemma. Massa damm och skit överallt, så det var bara att sätta sig på dammsugaren och köra lixom ;) det blev skura golvet med och sedan var jag tvungen att damma. Vi tvättade 3 tvättar med och sedan så bäddade vi rent så nu känns det helt rent och fint här hemma :)



Johan vet du en sak?
Jag älskar dig över allt annat och det kommer jag alltid att göra, nu och förevigt!
Jag vill gifta mig med dig snart och ha barn med dig!



Sälen 2007



Se ya!



Kommentarer
Postat av: Johan ! <333

ÄLSKLING.



du och jag är föralltid. jag älskar dig , jag hoppas våra barn får dina gener. Din bullfitta är så mjuk och jag älskar din klitoris !



FÖRALLTID MIN SOCKERPULLLA

2009-04-27 @ 16:44:11
Postat av: Josefine

hahaha hej ove ;)

2009-04-28 @ 22:21:25
Postat av: Anonym

haha hej ove ;)

2009-04-28 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0