Glad Påsk!


Då var det lördag idag då, egentligen så skulle ju det ha varit som en söndag idag, men nu är man ju låååååångledig :) fy satan vad skönt det är och så är det så jäkla fint fint väder idag IGEN :D
Det känns verkligen att sommarn snart är här hos oss, längtar verkligen tills semestern då jag och älskling ska med Tompa och Kajsa till Finland och bara vara :) åhhhh vad kul vi kommer att ha det, jag älskar er!!!


Är färdig nu, väntar bara på att man ska dra sig ned till glasbanken nu och köpa sig några öl och kanske cider (som jag aldrig annars dricker) men det är lite somrigt tycker jag :P så det kan vara lite smaskigt med någon cider...
Det blir lite fotboll hemma hos oss idag med Johan, Mange, Nathalie, Stefan  och sedan någon mer tror jag? :S hehe
Det blir nice, men imorgon är det HAMMARBY då ska vi kolla :) Just idag tycker jag bara att det är roligt för sällskapet skull att alla kommer hit, det är alltid trevligt med roligt folk...

Sen ska jag träffa min Kajsa :)


Se ya och glad påsk på er era jäklar ;)



 



Det här kallar jag sommar!

Kommentarer
Postat av: Karin

puss... din korv ;)

2009-04-11 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0