Helt fel.


Ja, ni som läser min blogg, ni kanske också tror att jag är kär i någon annan eller? Hahaha Nej nej  nej så är det inte....
Om ni kollar gårdagens blogg "Äkta känslor" så raderna som står längst upp, det första på bloggen. Det kan man missförstå mig, att jag har skrivit det till någon som jag är kär i (inte Johan) men så är det ABSOLUT inte ;)
Vill inte att alla ska tro det så därför så skriver jag det hära nu ifall att någon mer har missuppfattat detta inlägg :P
Jag mådde inte så bra över en grej som detta inlägg handlar om så inget annat....



Nu är det äntligen fredag, yippiiiii!!!
Gud, denna vecka har gått extremt jäkla foooooooooooooooort, bara ruuuuuuuuuuusat iväg, skönt :P men kan inte helgen få gå saaaaaaaaaaaaktaaaaaaareeeeeeeee istället ;) hehe
Ska bara ta det lugnt denna helg. Mamma och pappa åker till Avesta till mina släktingar och jag och Johan skulle egenltogen ha följt med, men Johan ska kolla fotboll med Tompa idag (gör det just nu) och sedan kom vi på att vi har ju faktiskt tvättstugan imorgon....Vi har ju en tvättmaskin, men den är superliten så vi fr inte plats med så mycket och eftersom vi ska tvätta lakan och så måste vi ned till tvättstugan imorgon.....Men gud det är verkligen skönt ändå att ha tvättmaskin :P hehe


Jaha jag skulle ändå vilja hitta på något idag, men vad?
Alla har blivit så jäkla tråkiga nu förtiden, det är ju inte så konsigt att man tröttnar på allt, det är därför jag helst vill umgås med killkompisar nu för dom är inte tråkiga hahaha :P


Jaja ska dricka lite öl nu med älskling och Tompa sen ska jag ringa någon rolig människa som vill hitta på något kul med lilla mig en sån här mysig trevlig fredagkväll :D


Se ya!

Kommentarer
Postat av: karin

Killkompisar??.. duger inte jag? ;)

2009-04-24 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0