Ikväll gäller det...

Ikväll är det derby då rå mellan Hammarby - Djurgården..Jag säger bara de:- vi måste ta det ikväll, åhhh snälla gud om du nu finns, gör så att Hammarby vinner....Jag bryr mig inte egentligen, men man måste ju få reta sig lite granna med Johan säg ;) hahaha

Och sen bara för att visa att HAMMARBY ÄR BÄST!!! För så är det ju :D

Förra året 2008 försvann ju min Petter Andersson ifrån Bajen :( Åhh han är ju så jäkla het, ni måste bara se honom ni som inte vet vem det är....



Det här är min heting    



Han var ganska så bra i Hammarby också så jag fattar inte varför  han bara stack ifrån miiiig :( haha
Men men that`s life...Jag får heja på Erkan ikväll istället han är inte snygg alltså, men han är fan ganska så grym och sen så tycker jag om Charlie Davies som också är rätt så grym i laget....


Jaha snart är det dax typ 2timmar kvar :) shit jag är ganska nervös, men men håller tummarna....









Komigen ERKAN & CHARLIE det är ni som kan få in mål, jag chansar på att det är någon utav er som sätter ett snyggt mål för Bajen ikväll ;)



Se ya Honey`s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0