Äkta känslor!


Vf ska jag säga, jag vet inte hur jag känner just nu...Jag kan inte uttrycka mina känslor så som dom är just nu....Jag kan inget säga heller för det är fel så som jag känner.....Helt sjukt!!!!
Vet inte heller om jag ens känner så eller om det bara är för den lilla stunden...Jag vill men ändå inte, om jag känner så måste det ändra sig nu, men jag tror inte att det är så....Det är mycket som snurrar inom mig just nu, jag tänker, funderar, fantiserar och drömmer mig bort hela tiden då som jag är själv, sitter på bussen osv. Nej, det går inte.....



Ett inlägg till dig älskling...
Jag älskar dig över allt annat och det hoppas jag att du verkligen vet hur mycket du betyder för mig.... Utan dig så finns det inga hopp, inga drömmar, inget liv, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.... Förstå hur mycket vi har gått igenom tillsammans och hur långt vi har kommit. År 2005 blev vi tillsammans och det året var tufft för både dig och mig. Vi hade mycket som låg bakom oss ur vårat "gamla" liv och därför fick både du och jag kämpa för att fölita oss på varandra... Jag har gjort mycket som har sårat dig och det är inget jag är stolt över ska du veta. Jag kan bara säga att jag vet inte varför jag gjorde det just då, jag mådde väll dåligt, vi hade det piss mellan oss och därför kanske det blev så, inte vet jag, men jag är glad att du lämnade det bakom oss och hur DU kunde det, jag beundrar detta....Men det är inte bara jag som har sårat, jag blev själv sårad av dig, väldigt mycket också, men är glad att jag försökte sattsa på dig för kolla nu hur bra vi har det tillsammans :)


Min älskling, du är det bästa som har hänt mig....Den 25/5-07 den dagen förlovade vi oss och det var helt underbart....Åt mat på Curres och fick massor med champagne av Personalen på Curres och sen Stivo och det var verkligen bra den dagen att fira detta med dig, jag längtar tills den 25/5-09 då har det gått 2år och det är heeeelt sjukt vilken tid vi har tillbringat med varandra, det bästa är också att vi har flyttat tillsammans och vi har det så bra nu :)


Åhh jag kan sitta och skriva här hela dagen, kvällen, natten för det finns så mycket att förklara, men det orkar ingen att läsa haha :)

Jag älskar dig idag, imorgon, förevigt Johan Lenander!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0