Kl.15:09

Gick ned till Centrum och mötte Stivo med älskling, vi satt oss på uteserveringen opå Hörnet och tog oss en öl efter ölen gick vi till glasbanken och köpte oss några öl och en flaska kir haha :) Muumms, kir är fan så gott, men det blev inga cider för min del, det fick räcka sen så har jag och Johan fått skrammla ihop lite pengar, men som ni ser så löste det sig :)

Jag känner mig lite spåberusad, men vf det är "sommar" och man är ledig så varför inte hahaha jag är lycklig i alla fall men ska dra in till grabbarna och kolla på när Djurgården förlorar mot Göteborg, redan nu så står det 4-0 åt Göteborg och det är typ 50min kvar av matchen hahahahaha Djurgården är sääääääääääääääääääääääämst eller hur älskling och Topma? hahaha ;) Hur känns det????? Nej skoja bara....NOT!


Det här blir det av ikväll ialla fall....


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0