Ont

Det började igår när jag kom hem från jobbet innan jag och älskling skulle äta, trodde typ att jag var hungrig. Åt ganska så mycket, mmm det var gott, vi åt thai mat och bröd till och ett glas rött tog jag.
Sedan kom Tompa och Kajsa förbi för att kolla på film och tjocka oss med chrirre och dirre, efter ett tag så hög det bara till och jag hade en fruktansvärd värk precis där blindtarmen sitter. Jag kan inte förklara smärtan, men det var en väldigt obehaglig smärta som inte gick att göra någonting åt hur jag än satt, låg, vände och vred.
Det blev bara värre och värre också speciellt när vi skulle lägga oss, jag blev lite nojig där efter att jag hade pratat med mamma, men mamma sa att det kanske är att jag har suttit kallt ute eller att jag kanske har äggstocksinfektion eller nått.

Imorgon (fredag) ska jag ialla fall till läkarn har jag bestämt mig för. Jag måste kolla upp det hära för det är inte första gången jag har såhär ont men nu har det blivit lite värre än förut.
Om jag  inte tar tag i det här nu så kommer det bara att bli värre och värre. Gud känner mig lite febrig nu också så ska ta mig ett varmt härligt bad och sedan kryppa ned under mitt varma duntäcke....

Ha en bra kväll nära och kära.....

Puss and se ya!







 


Kommentarer
Postat av: Karin

Ojoj.. . inte bra... stackars dig...



Jätte mysig å fin badbild.. åååå.. nu vill jag oxå bada..



Ring mig i morgon.. puss.. love you massor...

2009-04-02 @ 22:52:09
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0