Osäker

Jaha, då har man tvättstugan nu igen denna underbara lördagen, pust!
Mamma ringe mig igår när jag hade slutat jobbet och frågade om jag och Johan skulle vilja köpa en tvättmaskin för typ 500:- då tänkte jag, nej ingen skit från Rusta hahaha,  men då var det mamma pch pappas kompis mamma som ville bli av med sin pga för lite plats hemma hos sig.
Jag har faktiskt funderat på den frågan, fråga mig inte varför eftersom jag verkligen ville ha en innan vi skulle flytta...
Det är inte så jäkla jobbigt att ha tvättstuga typ 1gång i veckan. När man har det så 1. då hjälps man mera åt att tvätta 2. Man får allt tvättat på engång 3. Allt blir torrt också 4. Det slipper hänga tvätt i hela lägenheten.
Njaa, så jag är lite osäker om jag vill ha en tvättmaskin, det tar en massa plats i vårat fina stora badrum också : / hehe


Nej, men jag ska kolla med älskling också vad han tycker, ska fundera på detta....


                                                                        

  eller behålla     



Idag ska jag träffa Emelie och MIranda en stund efter tvättstugan och det ska bli roligt. Träffar inte Emelie så ofta längre :( jättetråkigt, men idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :)



Nu ska jag hoppa in i en dusch innan jag ska ned till tvätten igen...




Se ya!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skaffa tvättmaskin!!!! Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Åhhhh va det är jobbit att springa upp å ner i tvättstugan, å det är ju inte alltid man får en tid heller när man vill. Nu kan jag bara slänga i en maskin när jag behöver!

Lycka till! / Ann-Louise "Karins kompis" :o)

2009-04-19 @ 03:08:12
URL: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0