Pust och stön...

Ja, jag  vet det var typ 2veckor sen eller nått sånt som jag skrev i bloggen haha, jag har inte haft tid och orken att sätta mig och skriva. Har vart mycket den här sista månaden faktiskt.
Har fått en ny kollega på jobbet, haft 7 utvecklingssamtal och fullt upp med att skriva om alla dom barnen, sena dagar på jobbet och kommit hem sent, jag har inte riktigt orkat...Det är så mycket på jobbet nu så man blir helt färdig.

Idag har jag och Tessan haft en tuff dag, men den gick väll hyffsad bra för att vara så många småbarn på två pedagoger.
Elisabeth var sjuk idag så  jag och Tessan stod där själva med 15barn, Ops!
Men det var bara att bita ihop och köra... Tack TESSAN för att jag har dig oå jobbet. Som jag sa till dig idag på vilan.
Du och Sussie är dom bästa kollegorna som jag har haft och någonsin kommer att ha <3
Du får inte lämna mig på jobbet någongång Tessan :) Det är faktiskt en anledning varför jag stannar kvar på jobbet, inte bara det, men en utav dom största anledningarna :)

Gud, tycker om mina små skruttisar så himla mycket därför så älskar jag mitt jobb även fast det kan vara "pain in the as" men man måste verkligen tycka om barn och att jobba med dom för att klara av dagarna, fattar egentligen inte hur jag orkar festa om helgerna när jag går upp så jäkla tidigt varjedag och jobbar med sånna här underbara små pruttungar ;)
Jag har blivit van nu.

Nu sitter jag och älskling ochj väntar på Tompa och Kajsa som ska komma hit och glo på film med oss och mysa lite medans vi ska svulla i oss chirre och dirre....


Orkar inte skriva mera, men lovar att skriva nu varjedag fram över ;) haha

Puss puss Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0