Skärtorsdag!

Äntligen, så är det ledigt i 4 långa dagar hoppas jag att det blir :)
Ska bli mysigt och skönt att bara vara med älskling och ta det lugnt, det var ett tag sen man var ledig sist i några dagar som nu. Det har verkligen varit en lugn vecka på jobbet. Det har varit ca.10 barn varjedag fram tills idag då det bara var 2st från min avdelning Gullvivan, Solrosen hade 5 så 8barn tillsammans var det idag och det var hur skönt som helst. Jag hade skönt schema idag också 8:45-12:45 asskönt :P

Var förbi mamma och pappa efter jobbet och fick ett påskägg :P jättegulligt, tack! Åhhh vad jag älskar er, ni är mitt guld!
Sedan gick jag hem för att möta Johan vi gick till ringen och handlade Taco tills ikväll, vi ska ha myspyskväll och dricka lite vin till maten, Tommy L kom nyss hit också.

Är stolt, jag har städat hela lägenheten idag förutom dammsugat och skura golvet men det ska vi ta imorgon efter tvättstugan som vi har klockan 07-10. Pust! Men skönare att ta det på morgonen annars så är hela dagen förstörd så det blir lugnt ikväll så att man orkar upp :)

Nej, nu ska jag dricka lite vin innan vi ska äta TACO :D


  


Se ya!


Kommentarer
Postat av: Karin

vadå tacos? ska inte du me till Blåkulla i natt? ;)

2009-04-09 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0