Surt....


Idag har det varit en bra dag på jobbet, skönt att ha Therese tillbaka på jobbet bara efter en dag hon varit borta :) haha
hon var ju ledig igår (tisdag) då ALLA barnen kom tillbaka. Vi har inte haft alla 16barn på jättelänge, men just igår var ALLA där just bara för att jag och Elisabeth var själva, så jäkla typst, men det gick väll ganskas så bra ändå, bättre än vad det har gjort förut så :P Men som sagt det var en skön dag idag på jobbet, då alla vi tre var där......Imorgon (torsdag) är jag ledig :) guuuud vad skönt, det var ett jäkla bra tag sen man tog ledigt för bara en dag, det kan verkligen behövas, man måste få vila upp sig.....Nu kommer det bra tider, det blir varmare ute, ljusare, man blir gladare, lite mer ledigt, röda dagar och sedan det bästa av allt, SEMESTER!!!! Jag lääängtar...

Jag fick en dålig nyhet idag från älskling när jag hade rast...Han får inte jobba kvar på sitt jobb :( NOOOOOOOOOO!!!!!
Han blir varslad, jäkla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.......Jag tycker såååååå synd om min älskling, han var så ledsen när han kom till mitt jobb idag.....Nu MÅSTE vi fixa detta, älskling, du MÅSTE ligga på nu och söka massa massa jobb, det är ju ett tag kvar tills du slutar......Åhh nu ska jag ladda lite musik och försöka tänka på något annat....




Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0