Roliga frågor...






DAGENS:


klädsel:
Koola Anna jeans, orange linne
frisyr: Utsläppt
låt: Just nu lyssnar jag på Lady Gaga med just dance
tv: Andra Avenyn
vill ha: körkort och en fet bil och självklart massa massa pengar
tråkigaste: Johans morgonhumör
roligaste: Att reta Johan så han blir galen haha

**************************************

SENASTE PERSON SOM:

såg dig gråta: Moster Kajsa
fick dig att gråta:  Johan
fick dig att börja skratta:  Ove, han är så rolig haha
du gick på bio med: åhh shit det var ett tag sen men tror det var Johan :S
du gick på stan med: Sandra
skickade ett e-mail till dig: nått facebook meddedelande
skickade ett sms till dig: Emelie, ett roligt skämt sms

***************************************

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Absolut!
bråkat med ditt husdjur: Ja, Johan hahaha..Nej har inget,  har aldrig haft
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

***************************************

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: nej
Spanien: Nej
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland : Ja
Österrike: Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
England: Nej

****************************************

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Döden
Vart vill du gifta dig: Tyresö Kyrka eller utomlands
Vem hatar du verkligen: Jag ogillar många, men hatar inte någon.
Vem irriterar du dig på: Hemlis
Har du varit kär: JAAA
Kör du bil: Ibland (övningkör)
Har du ett jobb: Ja, världens bästa förskola
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, måste jämt ha folk omkring mig nästan
Är du ett hälsofreak: Haha nej nej nej
Är du ensam nu: Nej är hemma med min älskling

******************************************
'
FAVORIT

Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Allt, helst rock
Parfym: Vercase
Månad: Juni, juli, agusti
Mat: Allt, helst thai
Dricka: Vatten, ÖL
Godis: Chirre & dirre helst
Tidning: HM
Film: Beck & Wallander
Skådis: Jim Carey
Djur: Vill ha en misse kisse

*****************************************

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja, presenter
Sjungit: Ja på kalas "ja må hon leva"
Sagt "Jag Älskar Dig": Flera gånger till älskling
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja till min vän Kajsa
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja mamma, pappa, Kajsa och Tompa
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja min älskling och på Jeanetts & Oves bebbe
Ätit: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0