Tråkigt

Slut på långhelgen, men det har vart en bra och en rolig helg för mig och älsklingen. Vi kom på igår att vf vi dricker för mycket haha så vi ska ta det lugnt nu ett tag känns det som,fan det är där pengarna går åt...
Vi har inga pengar kvar att leva för och det är 12 fucking dagar kvar tills JAG får  min lön och 15 dagar kvar tills Johan får sin, det är heeeeeeeeeeeeeeelt sjukt jag har aldrig känt mig så här fattig, har aldrig varit så här fattig i hela mitt liv haha.
Men ska spendera mera pengar åt kläder och skor eftersom sommaren kommer här nu/snart :)

Skulle visa dom för er, men det gick inte att ladda ned bilderna på bloggen :S
Men ni kan få se våra fina balkongmöbler som vi ska köpa snart, hittade dom idag på ikea :)







Bord 299kr
Fåtölj 799 x2
Dynor 169kr
Blomhållare + låda 89 x2




Visst är det fina? :D
Sen är det lite småprykar som vi ska köpa till men orkar inte ladda ned alla bilder :P


Men men nu ska jag ringa Kajsa och kolla om hon har kommit långt, är sååååååååå utråkad :P



Se ya!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0