Världens bästa Tompa & Kajsa!

Igår hade Tompa och Kajsa bjudit oss på en superduper fin middag åt oss. Det var förätt, varmrätt och efterrätt och det var tom fördrink med jordgubbar :)
Dom hade gjort det så himla fint och mysigt åt bara oss ;)
Jag hade en jättetrevlig kväll faktiskt, vi bara åt och snackade och sedan blev det lite zzZZz i soffan efter den goda maten haha så vi rykte upp oss och spelade lite sanning och konsekvens det var skojigt speciellt att se grabbarna spela :P
det bästa var att jag skulle gissa vem det var som pussade mig och jag kunde inte hålla minen, men trodde att det var Tompa för jag fick knappt en puss, men det var Kajsa, trodde inte att du var så feg hahaha :) Eller när Johan skulle stöna hahaha som en ååååååsna ;)

Nej, men det var hur underbart som helst, gud vad jag älskar er ni förstår inte vilka kanon vänner ni är och hur tur vi har som har er.....Ni ska verkligen få igen det hära :)

Älskar er mest!



Här kommer lite bilder från kvällen!



                  

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha... det bästa va ju johans stön... haha...

2009-04-05 @ 10:36:27
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0