Helgen!

Gud vad helgerna går fort, men veckorna också...Snart är det jul, herregud och inga julklappar har man köpt haha...Får springa runt och handla allt den 23:e som alla andra gör, fy ser inte framemot det....Men men det är så de är....
I helgen har jag haft det trevligt...I fredags träffade jag Emelie en stund efter jobbet och lilla Miranda, Åhh har verkligen saknat henne...Har inte träffat eller varit med henne på typ 2-3månander nått sånt :( Miranda var så cute, fick massor med pussar och kramar och så busade vi lite...Gick hem till dom en stund på lördagen också, då vi bakade pepparkakor och bara umgick, rensade pärlor med Emelie hahaha ;)
Lördags kväll kom Monica och Matte hem till oss för att äta middag, åhhh älskling tack för en underbar middag, du är den bästa på att laga mat....
Förätt: snittar 1 med parmaskinka, philadefiaost och tomat och snittar 2 med lax, gräslök och philadelfiaost.
Varmrätt: Oxfilé med potatismostoppar.
Efterätti: Vitchockladmos på browniebädd med limemarinerade jordgubbar....Fybubblan vad gott det var... 
Det var jättetrevligt att umgås med Monica och Matte....Satt och pratade massor och lyssnade på musik och drack lite chamagne, vin, drinkar och öl :)
Idag söndag var man ju lite sliten....Gick upp vid halv tio åt lite frukost och sedan somnade man om igen, gick upp vid 2 ungefär och gjorde mig lite ordning...Gick hem till mamma och pappa en liten stund och sedan vid halv fyra skulle jag hem till Jessica och klippa mig och det blev verkligen superbra....Äntligen nyklippt och färgat håret, YES!

Tack för en underbar helg!

Älskling, du är bäst i hela världen...Jag älskar dig så fruktansvärt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0