Måndag..

Nu är det inte långt kvar till Jul...Åhh det ska bli så skönt med lite ledighet...Jag behöver det nu känner jag...Man är helt matt efter denna termin, så behöver vila upp sig tills den nya terminen dras igång...

Idag tog jag ut av min svartakomp för att åka till mina älsklingar Andreas, Kevin och Nicole....Kevin och Nicole hade Lucia idag på sitt dagis...Åhh dom var så duktiga och så fiiiina...Man hörde Kevin sjunga på långa vägar, haha så cute min älskling...Älskar er så fruktansvärt mycket, ni betyder fan allt...

Imorgon (tisdag) har vi Lucia på jobbet och det ska faktiskt bli lite trevligt med alla små knoddarna och få prata lite med alla föräldrar..Man hinner ju inte prata så mycket när dom ska hämta sina barn...
Bettan har varit så duktig och bakat till alla föräldrar också :) Så mycket fika blir det imorgon... Johanna glöm inte att ta första ton ;) haha...Vi måste verkligen tänka på Lucia sången också, vi tar din vers Johanna, den låååååga Sankta Lucia ;) haha

Åhh nu är det dax för Biggest Losser och ikväll kl.21.00 blir det Paradise Hotell, YES!

Se ya! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0