Vaccinerad och klar!

Japp, i måndags när jag hade slutat från jobbet så gick jag och min kollega Jenny ut från jobbet och där står det en kille nedanför vårdcentralen och Jenny frågar honom om allmänheten fick vaccinera sig och det fick man..Jenny hade bestämt sig att hon skulle ta den, däremot har jag varit tveksam länge om jag ska ta den eller inte, men medans jag skulle fundera så följde jag med Jenny upp till vårdcentralen och snabbt bestämde jag mig att jag tar den...Lika bra när man jobbar med småpluttar (man ligger ju i riskzonen)....Så var det med de...
Igår (tisdag) på morgonen kände jag mig helt slut, hade fryst hela natten och hade ont i kroppen...Men jag åkte till jobbet ialla fall, trodde inte det skulle vara någon fara, men icke sa nicke..Hela förmiddagen mådde jag så dåligt...Orkade knappt sitta upp, jag var på dåligt humör och hade inge tålamod alls...Vid lunchen kommer min chef in och frågar hur jag mår...Jag mår jättedåligt sa jag och att jag måste hem och vila...Min underbara mamma kommer och hämtar mig, man har ju världens bästa mamma...Är inge skönt att sitta på en buss hem över 38graders feber inte...Var hemma och bara låg i soffan och sov och titta på tv...Senare på kvällen var det bättre och idag inge feber alls...haha helt otroligt, över en jäkla spruta och bara några timmars feber, men det ska man vara glad över...Har bara lite ont i armen nu men det klarar jag :) :)
Imorgon ska man till jobbet igen, har saknat barnen och framförallt mina kollegor....Och nu har jag fått paket utav min tomte på jobbet också :) :) YES!

Se ya

Kommentarer
Postat av: Karin

Va bra att du har tagit sprutan..

Tänk om du mådde dåligt av sprutan... tänk hur dåligt du hade mått av att få svinis.. ;)

2009-12-12 @ 12:09:00
URL: http://karinstommysbebis.blogg.se/
Postat av: janelle

följa varandra via bloglovin? :D

2011-03-07 @ 20:45:59
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0