Hahaha

Jag säger bara en sak.
Fan vad larvigt, sjukt och cp-stört. Kan man inte bara vara ärliga mot varandra, nej man ska hålla truten i över ett halvår och hålla truten om någonting som inte ens är sant? Öhh okej, normalt.
Ähh det här är ett stort jäkla missförstånd, Jag är hemsk ledsen att det har blivit så här, jag kan bara säga att jag inte har sagt någonting om detta som vi pratade om idag. Men somsagt "viskleken" den som börjar viska säger apa och den sista som får höra detta då blir ordet bil, det är så det är och nu när det här har gått så jäkla långt tid så blir det värsta grejen av allt ihop, men men man lär sig av sina misstag, nästa gång så kanske man tar upp detta på engång, det hade ialla fall jag gjort om det gällde en bra vän, speciellt när en sån här grej "ryktas".

Jag är inte sur på någon ialla fall,  jag bara skrattar åt alla oss och säger, BRUDAR alltså......Ska hålla på så hära, vad är detta..?!
Men men orkar inte hålla på tjafsa om någon inte tror på detta eller ska fortsätta så varsegod nu har vi alla träffats ialla fall och snackat om saken och alla var överens om att skippa detta nu.
Nu ska jag dricka min goda kaffelaté så

Se ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte på fullaste allvar tro att jag ska sitta och vara tyst om ni dels sitter och frågar och spekulerar om mig när ni träffades, sen skriver du ett blogg inlägg efteråt som mycket var riktat mot mig! Jag kan ju ge svar på varför jag va tyst om ett missförstånd i över ett halvår och sen tar upp det fast det inte va sant. Eftersom jag frågade om jag fick ta upp det då och det inte var oki så tog jag inte upp det med henne, vilket oxå betyder att jag INTE visste att det inte var sant. Inte förräns jag pratat med henne om det. Och vart nu missförståndet kommit upp skiter jag fullständigt i, för nu VET jag att det inte var så det va.

Josse, jag är inte arg på nån jag ville bara kunna ge er svar på de frågor ni hade igår. Man ska inte fråga om man inte vill ha svar. Och jag kände att ditt blogginlägg va ganksa riktat mot mig. Jag hade inte tänkt att skriva nåt om det förrns jag läste din blogg. Varför ska du få skriva om det och inte jag? du var ju ändå med och "redde" ut det hela.

No hard feelings?!? Kram

2009-02-09 @ 22:12:31
Postat av: Kelly

//Kelly

2009-02-09 @ 22:26:35
URL: http://theonekelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0