Söndag...

Då var det söndag igen då, boring. Hatar söndagar :( En sån usel dag.
Men jag och älskling har varit i Centrum idag och  jag handlade en jättefin tröja inne på HM sedan köpte jag jättefina ljus inne på Hemtex efter Centrum gick vi till Tommy och Emelie och kollade på filmen Patrik 1,5 som var asbra :D
Det var kul att träffa Tommy, Emelie och lilla Mirandisch :) Gud älskar verkligen henne, hon är så söööööt och ett litet bustroll ;P Efter att vi varit hos Tommy och Emelie kom Sessa över till oss och kollade hur vi bor. Vi satt och snackade om allt möjligt och drack lite kaffe, fan det var askul att träffa henne, har inte träffats och umgåts på typ 2år eller nått sånt :S så det var trevligt. Nu sitter man bara framför datorn och muppar sig, helt slut och lat är man, undrar vad jag och älskling ska äta :S haha har inge gott hemma, men tror att det blir varma mackor :P
Imorgon ska man jobba igen då och ha föräldrarfika : / Buhuu men nu är Therese tillbaka så det är skönt, men alla barnen lär ju komma tillbaka nu efter att alla har varit sjuka i ca 2 veckor.
Men nu orkar jag inte skriva mera ha en bra dag.

Se ya!







Kommentarer
Postat av: Kelly

Tack vännen...Känns skönt att höra..Hade ni det trevligt på alla hjärtans dag då???;)..Kram

2009-02-16 @ 20:26:43
URL: http://theonekelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0