Speciellt

Det är fan underbart att jobba med små skruttisar, jag älskar mitt jobb. Nu på sistonde har barnen på jobbet gjort mig glad och pigg, jo det kan man verkligen säga PIGG haha :) Nej, men har känt mig lite hängig måndags och lite granna  idag (tisdag) och då är det mysigt med att få lite kärlek speciellt från barn.
Idag efter lunchen när vi skulle gå in på och vilan så ligger jag nästan alltid bredvid en flicka som heter ..... och hon är så himla gullig. Vi ligger och myser lite och hon ville hålla i min ena hand (som alltid, so sweet) sedan ligger vi jätte nära varandra med ansikterna mot varabdra sen tillslut tittar hon på mig och säger:- Jossan får jag en puss och en kram. Haha hon är så söt och så rolig. En sån där liten tjej vill jag också ha sen, hon är så himla duktig på ALLT också.
Åhhh hon är verkligen speciell och jag tyckte att hon var så mysig idag inne på vilan.
Våra barn på Gullvivan är verkligen speciella känner jag. Jag tror att vi har haft så himla roligt och haft det så himla tryggt hos oss ända från början och skrattar och skojar jämt med barnen och dom känner att vi har det så bra på avdelningen. Dom känner sig så trygga med mig och Therese och det är så himla kul att känna från barn. haha gud när jag tänker på allt kul man gör med barnen och vad mycket dom tar efter en i vad man både säger och gör, det är farligt ibland ;)



Åhh jag älskar er mina små Gullvivebarn, ni är helt klart bäst <3
Vi träffas imorgon mina små skruttisar!





Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0