Tjejkvällar!

Blev bestämt idag att det blir tjejkvällar nu framöver engång i månaden alltså  blir det en lördag efter löning, gud vad roligt :) Jag, Kajsa, Kelly, Emelie och Benita blir det som ska sitta och snacka bullshit medans vi dricker lite vin, eller? ;)
Det kommer att bli riktigt kul/mysigt att ses så. Hoppas bara på att det blir av också, så att det inte rinner ut i sanden och att man "förflyttar" ett datum hela tiden, måste bestämma ett datum hela tiden så att det inte blir på detta sätt :P

Just nu är jag hemma och det är söndag igen, suuuuck!
Känns som jag kommer att bli sjuk, feber. Har lite ont i kroppen, kall om händerna och känner mig hängig och trött, men ska snart ta en tablett så att jag inte blir sjuk, åhh hoppas inte, har inte råd med det.
Ska snart sätta mig i soffan och glo lite på tv innan man ska hoppa i kojs.

Jaha så var äntligen pappa här idag och borrade upp våran fläkt, spegel och hatthyllan ;P
Tack pappa, du är bäst, vad skulle jag göra utan dig? Så hade mamma och pappa köpt med sig semlor också som vi fikade sedan. Älskar när mamma och pappa hälsar på oss. Saknar dom mycket.

Orkar inte skriva mera, vill bara säga att jag har världens bästa kompis, Kajsa jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: cathleen

Haha ja kan faktiskt inte tänka mig dig bo utan dina föräldrar, hahah.. men antar att det var möjligt :D



saknar dig <3

2009-02-23 @ 07:00:14
URL: http://primecats.blogspot.com
Postat av: Karin

Neee du e världens bästa!!!

Love you 2!!



Å ja... ser oxå fram emot våra tjej-kvällar.. :D

2009-02-23 @ 10:15:08
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0