Virus?

Det började igår (söndag),  jag kände mig seg, skitseg och lite frussen, men inget mer var det lixom.
Idag när jag vaknade kände jag efter hur jag mådde, men det var samma som igår kväll, helt skumt. Men jag tror att jag har något jäkla virus i kroppen, det är skitjobbigt har aldrig kännt mig så här, hmm.
Idag på jobbet har jag inte orkat gjort något känns det som. Var helt jäkla slut i kroppen, mös lite med barnen jag ville ha massa kärlek idag kändes det som hehe :P Gud vad jag tycker om barnen på Gullvivan, man tar hand om så otroligt söta barn och speciellt mina små Gullvivebarn. Jag tycker verkligen om mitt jobb även fast det är tufft och slittsamt, men man får vara med små bussungar och som idag när man inte mår så bra så kan man pussas och kramas lite med dom, men är också jobbigt att må dåligt på jobbet när man ska ta hand om 1-3åringar gud JAAAAA :P haha

Aja ska väcka min käre man Johan som ligger och sover här bredvid mig på soffan hehe jag tror han inte mår så bra så ska ta in han till sängen och mysa lite nu innan man hoppas i kojs.


Se ya!




Man kan inte ge för mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men baby... hur blir det med våran fika idag då?

hoppas du kryar på dig.. 100 kramar

2009-02-24 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0