Feber?

Imorse när jag vaknade kändes det absolut inge bra. Kände mig jättevarm fast ändå frös jag om hela kroppen, gud tänkte jag har jag fått feber? No! Men nu sitter jag uppe en stund i soffan och bara tar det lugnt och känner någolunda bättre men har iför sig tagit en alvedon, men ska gå och lägga mig snart så man får bort den här hemska febern.
Jag undrar hur det går på jobbet, Angela och Reneé med barnen? Mina små skruttisar, men Annika har säkert kommit på en bra lösning, men tänker mycket på "mina" barn, tycker om dom så himla mycket (fast dom kan vara pain in the as) ;) haha nej, skoja.

Nu ska jag ta och sova en stund och se om febern går ned.

Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0