Har verkligen saknat dig baby!

Yes, äntligen är min älskling hemma igen och allt är som vanligt.
Johan  har vart på konferans med sitt jobb i Nynäshamn och han sov över dör också från tors-fred. Det har verkligen vart jobbigt. Vi har inte sovit ifrån varandra på typ 3-4år, nu ljög jag, några gånger men har inte hänt ofta alltså.
Jag sov över hos mamma och pappa eftersom jag är så jäkla mörkrädd :$ hehe
Men innan Johan kom hem så tappade jag upp ett varm bad med mycket skum och bredvid badkarskanten stod det jorggubbar med champagne och i hela badrummet var det fullt av ljus. Sedan hade jag köpt en liten present till Johan också. Hans favorit whisky Laphroigh och han blev super glad, hoppas jag :D
Jag hade mina snygga, sexiga underklädder på mig under min morgonrock haha ;) så Johan fick något att smaska på när han kom hem.
Vi har verkligen haft det toppen ikväll. Sitter i soffan nu och bara slappar, Johan tittar på sin fjant simpson och jag framför datorn och väntar på lets dance som börjar om 40min.

Imorgon blir det middag hemma hos Sandra och Jerry, det ska bli super mysigt och kul, ser framemot det.

Se ya!


            

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅååå vilken mysig kväll... avundsjuk

2009-01-31 @ 12:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0