Söndag!

Nu var det söndag igen då, fy hatar denna dag plus man är ju lite sliten idag efter gårdagen : /
Var hemma hos oss igår och fick besök av Johans kusin Thomas och sen kom Mange Johans brorsa.
Vi satt och snackade och drack några öl, sedan blev jag helt plötsligt sugen på att vara med Kelly så jag skickade ett sms och kollade om jag kunde komma förbi och det fick jag :) Där var Kelly, Markus, Wasse och Benita, sedan efter ett tag senare på kvällen kom Baby, Thomas och Katten. Det var faktiskt skit kul att träffa Katten, länge sen man träffade henne och snackade.
Nej fy, det blev en sen kväll både fredag och lördag. 
I Fredags åkte jag, Johan, Kajsa och Tommy in till söder och åt världens godaste och finaste mat på Restaurangen Faros. Helt sjukt god mat, visst det var lite dyrare, men det var det absolut värt :) Tack Kajsa och Tommy att ni tog dit oss och fler gånger blir det :D Sedan efter vi hade ätit drog vi till en mysig liten pub en bit ifrån Restaurangen och tog ett par öl tills dom stängde 24 tror jag? :S Haha
Vi drog in till medis sen för att gå till 54:an men Johan och Kajsa ville inte gå in sen när vi stod längst framm i kön så vi gick till Kvarnen, men kom inte in där pga en cp vakt som tyckte att Tommy var för full fast han inte var det, men vi åkte en taxi hem till Kajsa och Tommy och fick några öl och martini MUMMS!
Sov hos mamma och pappa orkade inte gå hem hehe så vi gick väll och la oss typ vid 5.

Det har vart en rolig helg, men nu ska jag börja ta det lugnt med att dricka, känner att det har vart mycket nu och nästan varje helg, speciellt nu när vi har flyttat.

Idag har jag och älskling tvättat och bara slappat sitter hemma hos syster nu och ska snart dra till mamma och pappa och hämta resten av mina grejer pust å stön : /

Se ya orkar inte skriva mera!


Kommentarer
Postat av: Sussie

snygg design!! :D Hoppas allt är fint med dig? stor kram från mig

2009-01-26 @ 21:15:51
URL: http://loverzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0