Blandade känslor....

Ja, vad ska man säga....?!
Just nu är mitt liv lite upp och ner, har varit det nu de senaste veckorna...
Vill bara tacka mina kollegor för att ni har funnits där för mig, jag har behövt er och jag har varit väldigt nära på att inte orka komma till jobbet, men tack vare er så har det gått.....Ni får mig att skina, åhhhh vad jag älskar er å inte bara er utan mina små änglar som jag jobbar med också....Gud vad det är härligt att jobba med barn, dom får mig att tänka på annat och att skratta och le på dagarna....Kommer sakna alla på semestetn, speciellt dom barnen som ska sluta, åh jag kommer börja att grina imorgon, fy!

Farmor jag saknar dig, hoppas att du känner det.... Den 26/6 ringer mamma mig på morgonen och berättar att farmor hade lämnat oss......Det första jag tänkte på var min älskade pappa. Åhh jag ville bara springa hem till pappa och krama om honom.....Farmor var pappas allt speciellt nu den sista tiden och efter att farfar hade lämnat oss.....jag är så orolig för min lilla pappa...Han är sådan som inte visar sina känsor, han låtsas som att allting är som vanligt och lika bra....
Begravningen är den 17/7 vill egentligen inte går för jag kommer inte att klara av att se på pappa, men det löser sig, åhhh gud vad jobbigt allting är just nu..... Vila i frid farmor, vi ses! Älskar dig...


Älsklingen Johan jag älskar dig så mycket, hoppas att du förstår det, kan kan fan inte leva utran dig, det finns inte i mina tankar....Du känner hela mig och jag dig, vi har gått igenom mycket du och jag och gjort massor saker tillsammans, men ja, jag måste få ta en paus ett tag just nu känner jag,,,,Måste få vara med mig själv ett tag och vi har pratat om det u så du vet varför osv....Älskar dig vännen!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äntligen kom  denna underbara dag för mig och alla andra :)
Catti kom hem idag och alla stod och väntade på dig ;) För dig vännen :D hehe Hoppas att du blev både glad och mycket överasakad!!!! Vi har massor att prata om du och jag och jag längtar tills du och jag ses så vi kan prata igenom allting som har hänt under det hära året......

Gud måste verkligen sova nu, ska upp om 5 timmar, men får ju absolut inte glömma att det är min sista dag på jobbet, sen går jag på semester i 4 veckor ;) YES!
 Tack för detta år med er mina underbara älskade kollegor och mina underbara änglarabarn, kommer att sakna er och kommer att tänka på er.....Puss puss


God natt och sov sött nu för det tänker jag göra!!!!

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar dig.... förlåt.

2009-07-03 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0