Semester!

Nu har man äntligen semester, åhh det är så lovely....Men vart tog vädret vägen? Såå jäkla typsit när sin semester början, men men skönt att vara ledig ändå, solen kommer nog snart, hoppas jag :D
Vet inte rikitgt vad jag ska göra på semestern, mest ta det lugnt och kanske hitta på spontansaker får se vad som händer....Känns som att jag behöver träffa en del nu i sommar.....Den här veckan verkar lite bokad ialla fall....Klockan 11 idag ska jag träffa Sandra, Nattis och Catti och lilla Isa :)
Det ska bli trevligt, ska träffas i Centrum och köpa lite Taco och dra hem till Sandra och käka, sen vetefan vad jag ska göra senare, får se vad kvällen har att erbjuda ;)

Vad händer mer den hära veckan då, jo ska träffa några utan mina kollegor på torsdag och det ska bli kul....Ska käka tillsammans och bara vara, skönt att man kan träffa sina kollegor lite utanför jobbet, det är kul, tycker om er så mycket...Är glad att ni finns där.....

På fredag är det begravning, fy vad jobbigt....Det är Johans faster som dog av sjukdom :( :(  Hon var inte gammal....Livet är så orättvis så det inte är sant.....
Hoppas det går bra bara, finns där för dig baby, det kommer att gå bra...
Inte bara en begravning på min semester utan farmor dog den 26/6 också :( Så det blir en till nästa fredag den 17/7....
Åhh jag är jättenervös inför den begravningen.....Kommer inte kunna kolla på pappa, fy vad hemskt, hoppas att det blir en fin och att det går bra, men det ska de nog.....Ush då, Älskar dig Farmor, tänker på dig varjedag!

Som sagt så har jag och Johan fått vår lilla bebis, Chelsea vi älskar dig!
Våran lilla kisse misse, hon e såååååååå sööööööt, Jävla busfrö är hon, men mycket mysig också...Måste bara säga att på morgonen så vill hon att man ska gå upp men innan det så ska hon mysa, så när  man ligger utåt med armen så lägger den sig där och myser haha så sällskapsjuk är våran katt, men det är bara mysigt, det är våran lilla bebis nu :)



Glömde bara säga till en vän, jag älskar dig och finns alltid här för dig i både vått och torrt, ring mig när du vill....Det kommer att lösa sig hjärtat, du måste bara hitta en lösning till det.....Puss på dig älsklingen!!!


Måste fixa mig nu innan jag ska dra......Se ya!

Kommentarer
Postat av: Kexet & Smulan?

När ses vi min sköna?

Någon ledig dag för mig? :)

<3

2009-07-10 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0