Kärlek är bäst!

Jag älskar livet just nu, det bara e så!
Har ett underbart jobb med underbara kollegor och världens bästa chefer, tack för att ni alla finns, det är så underbart att ha så bra kontakt med jobbet, man tillbringar ju faktiskt mest på sitt jobb så det är välldans viktigt att man trivs på sitt jobb och det gör jag verkligen....Jag har haft många tuffa dagar och mest nu innan när det är som mest innan man ska dra på semester, men det löser sig för man har ju sina kollegor som gör så att man blir till en solstråle istället, TACK!

Catti kommer hem och en vecka och det känns så himla underbart, jag har saknat dig så himlans mycket så du inte kan förstå, att ens världens bästa vän har varit borta i ett år, det är helt sjukt länge, men jag beundrar dig också att du gjorde det...Älskar dig och snart syns vi!

Vädret ska vi inte tala om, det är helt sjukt fucking lovely. Så himla skönt att man har detta jobb också då man är ute hela dagarna med barnen.... Åhh snart är det semester..Man längtar bara mer och mer och har börjar med nedräkning och idag är det bara 6 arbetsdagar kvar för min del, sen 4veckors semester, YES!


Nej nu ska jag ta och lägga mig slutade 20:30 från jobbet idag...Flyttade alla avdelningar idag så har fixat hela dagen med att flytta fram och tillbaka, rensa, damma mm...Men det ska bli skönt till hösten som attans....
Ny avdeling (Rödklövern), ny kollega, nya barn ( 8inskolningar), nya friska tag efter en härlig semester...


God natt på er. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0