Nu så!

Jaa, jag vet...Här har man inte skrivit på typ 1månad haha...Har inte orkar skriva nått...Har inte haft så mycket att skriva om heller....Men men....

Jag är lycklig just nu....Gud vad bra jag mår.....Jag älskar livet just just nuuu :)
Jag har ett underbart jobb även fast det är fuuuuullt upp och så som det är nu, så mycket nu innan sommaren och innan man ska gå på semester....Ska ju flytta avdelningen också och det känns superbra faktiskt....Starta nytt, nya inskolningar, ny kollega (fan ta dig Tessan, kommer sakna dig massor), Men det kommer att bli bra med dig Elisabeth....
Men guuuuuuuuuuuuud hur ska vi hinna fixa allt?! Haha aja det löser sig, nu är det du och jag Bettan :P

Och nu är det inte långt kvar tills lilla Catti kommer :) Nu är det bara 22dagar, tror jag :S nått sånt :) hehe
Guud vad jag har saknat dig, vi har så mycket att prata om när du kommer hem och vi ska ju självklart ha våran inflyttningsfest ett år senare efter vi har flyttat haha men jag sa ju det: jag väntade på dig ;) Allt för dig baby!

Nej nu ska jag krypa ned i min säng och sussa lite, ska upp ganska så tidigt imorgon, åhhhh längtar tills på fredag...För det första så är det min 1-dag som jag inte haft på jättelänge och för det andra så ska vi ha fest på jobbet men alla underbara kollegor man har på jobbet, det ska bli riktigt kul.....

Puss och smek och godnatt på er....


Se ya!




Våran lilla kattunge som jag och baby snart ska få hem :)



Kanske blir en liten Oskar, Oliver, Morgan eller Bosse haha ;)


Kommentarer
Postat av: karin

ååååå.... va söt!!!!

2009-06-11 @ 08:41:27
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/
Postat av: sandra

måste bara säga äntligen (uppdaterat)!!! var nästan så jag skulle sluta läsa din blogg nu:)



Fy fan vilken söt kisse, har den två olika färger på ögonen eller ser det bara ut så på fotot? btw så ska den heta Frasse!

2009-06-11 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0