Bar 54

Jag hade skoj igår, riktigt skoj faktiskt :)
Var med Sandra och Kasia inne istan och det var ju typ tusen år sedan man var inne istan, så det var skoj.
Vi var först på Indiska källaren som ligger i skanstull och där var det jättegod mat...mmm...och det var superbra priser också, allt kostade runt 99-150 så det var billigt och bra..Ja vi satt där en stund sedan så ville Kasia till Bar 54 och jag fick för mig att den cluben heter Studio 54 haha vet inte var ifrån jag fick det, men komfram till att det heter Bar 54 ;)
Vi var där ett tag och det var roligt att vara ute och cluba lite, men musiken där var jag inte så nöjd med : / men det gick, fick dansa av mig lite sen innan vi drog hem till oss och skulle ha efterfest och möta upp grabbarna som satt hemma hos Tommy L och drack och spelade lite, men blev inte mycket det, alla var så jäkla trötta så Sandra, Kasia,,Jerry och Tommy S var förbi enstund sen blev det hemgång för dom och läggdax för mig och bebbe.

Idag på morgonen var jag heeeeeeelt slut.....Hade ju tvättstuga imorse mellan 10-13.....Åhhh nooooooo!
Vi gick ned och la in tvätten och sedan så gick vi upp till ringen och pantade massa med öl haha, vilken luffare man är, bara ölburkar och cola flaskor i kassen, men sånt e livet ;)
Vi handlade lite frulle också. Var förbi Tommy L en stund och tog en kaffe och jag fick träffa min lilla Manda, gud har verkligen saknat henne, hon är såååååå hiiiiiiimla cute, jag älskar fan henne av hela mitt hjärta. Vi mös lite idag och jag fick många kramar av henne, min lilla skruttan....Längtar tills vi ses igen....

Klockan 18.00 ska jag ned till Centrum igen, åhhhhh orkar inte så tråkigt jäkla väder ute så man inte har någon lust att gå ut alls..Men ska möta Hanna och Alice där så vi kan handla lite Tacos tills ikväll ;) sen det kommer bli gott...mummms...Sedan putte putte lite vin till,  men får se om man orkar det efter gårdagen hehe...
Det ska bli kul att träffa Hanna och Alice, det var länge sen vi träffades allihoppa, speciellt att träffa dig Hanna, saknar dig faktiskt, vi syns nästan aldrig, men snart blir vi grannar......Jaaaaa ;)

Nej nu ska jag avsluta här, orkar inte skriva något mer men ha en bra lördag, det tänker jag ha!





Lill skruttan, visst e hon söt?!



Se ya!


Kommentarer
Postat av: Karin

haha.. hon e så söt på den här bilden!

2009-03-14 @ 18:05:09
Postat av: cathleen

uppdatera blogg fan!

2009-03-25 @ 17:21:15
URL: http://primecats.blogspot.com
Postat av: Karin

ja håller me!!... uppdatera din blogg!!

2009-03-26 @ 17:44:06
Postat av: Benita

Jaaaa uppdatering =)

2009-03-26 @ 18:55:07
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Karin

Josse.... jag spyr på att gå in här å inte få läsa nått roligt...

Ta dig i kragen kvinna å uppdatera din blogg!

2009-03-31 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0