Förevigt!

Jag har världens underbaraste man Johan.
Gud vad jag älskar dig, så himla mycket och över allt annat på denna planet.
Jag skulle aldrig orka med ett liv utan dig, det är du som får mig att må bra och att orka med när det är tungt och trögt för mig, du lyfter upp mig och får mig att se frammåt och glömma det jobbiga. Gud när vi inte är tillsammans saknar jag dig varenda sekund och minut. Vi har vart tillsammans så himla länge nu, den 25 maj har vi vart förlovad i 2år och tillsammans typ 3-4år haha vi har inge datum på när vi blev tillsammans, vi har ju vart med varandra en lång tid och en tid "innan".

Jag älskar dig min bebbe, du och jag förevigt!




25/5-2007 var en helt underbar dag


Kommentarer
Postat av: Karin

gulle... gulle...

2009-03-05 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0