Hata pendeltåg!

Fy bubbland vad jag spyr på pendeltågen.
Idag när jag äntligen hinner med mitt tåg som jag annars inte gör pga att jag slutar senare som 17.30 men nu när jag fick sluta tidigare så är fan tågen sent, fick den känslan att den skulle vara sen bara för att jag fick turen idag att sluta 17.00 och jag tänkte "yes, nu hinner jag med 09 tåget", men grejen är att om pendeln är sen mer än 3min så missar jag ju min buss och med min otur är ju pendeln försenad 10min......... HATA!
g som tom, sprang till tåget och trodde att jag skulle missa det, men icke sa nicke. Istället får jag ju stå i handen och vänta i ca.30min på min buss eftersom 840 slutar gå 4ggr i timmen efter typ 16 så då går den bara 2ggr i timmer, men det hjälper ju inte mig, mitt tåg och bussen matchar ju så himla bra ihop, men inte om man skulle missa bussen/pendeln. Så var hemma 18.30 istället för 17.45 kul i jul, NEJ!

Har tänkt dom banorna om man skulle byta jobb till ett närmare ställe, till typ där man bor.
Men jag skulle aldrig klara av att byta för jag trivs så fruktansvärt bra så att det är värt att åka en bit till/från jobbet varenda dag. Min chef är helt UNDERBAR, personalen är TOPPEN och sist men inte minst mina kollegor är helt klart BÄST speciellt Therese som jag jobbar och och som jag har jobbat med ändå sen vi startade våran avdelning.
Tack hjärtat för att du ställer upp och finns där jämt, vi är bra tillsammans och har kul ihop, glömmer aldrig i tisdags när det ringde hahaha ;) det roligaste på länge...


Ja, nu sitter man här med alla utvecklingssamtalspapprerna mitt framförsig och skriver så det blöder i fingarna.

Samtalen börjar nu på måndag den 16/3 2veckor frammåt, pust.

Har ju 7 samtal och det är rätt så tufft, det tar mycket kraft, men det kommer att gå bra, kommer vara skönt den när dom är över och kommer vara glad :P


Nu ska jag avsluta här och gå och lägga mig tror jag, väntar bara på att Johan ska komma hema från Tommy som har kollat på fotboll tillsammans, NÖRDAR! haha


God natt på er.


Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0