Jippi!

Äntligen ät det torsdag och imorgon är det FREDAG :) yeas!
Fick ett sms idag av Sandra som det stod: Hej gumman! Vad ska du göra imorgon? Jag och Kasia tänkte ta en öl inne i stan, skulle vara kul om du ville hänga på! Puss.

Jag blev helt plötsligt på strålande humör och kände att jag saknar Sandra och ringde henne på engång och sa att jag gärna följer med. Så imorgon kommer jag att komma hem ungefär vid 17 tiden då ska jag ta en dusch och sen göra mig i ordning och sedan gå för att möta Sandra :)

Det ska faktiskt blir kul att åka in till stan och ta några öl, det var ett tag sen och om det har blivit några öl någonstans blir det ju alltid curres haha.....Vi har varit mycket hemma hos oss nu och druckit och haft lite fester, det börjar bli tröttsamt nu så känner att det kan bli rätt så kul/mysigt imorgon, speciellt att vara med Sandra....

Jaha ska man snart hoppa in i en dusch, ja om man orkar det någongång haha.


Mmm vill ha öl nu ;)

Se ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0