Måndag!

Jaha då var måndagen slut för idag då.
Dagen började bra idag ialla fall. Det har vart hyffsat bra på jobbet, bara det att man känner av att det är måndag, man är lite trött själv och barnen och lite vilda efter att varit hemma med mamma och pappa en hel helg :P hehe men våran nya kollega började hos oss idag också och det känns jättebra att hon ska börja nu hos oss, äntligen! :)
Men hon var bara hos oss lite granna idag, men imorgon blir det att hon börjar hos oss, bara den att hon kommer att gå paralellt med våran vikare som vi haft hos oss i ca.3 veckor efter att Sussie slutade.
Det här blir bra nu :)

Ja, vi hade tvättstugan idag eftersom jag och älskling försov oss i lördags haha, attans, men men fick ta skiten idag istället, YIPPIE, NOT!
Från 19-22, det var inge kul + att torkskåpet var paj, det blåste ut kall luft istället för varm så vi får hänga upp våra jeans och de tröjorna som man ej kan torktummla i hela lägenheten, men det luktra gott känner jag nu haha :D

Nej, nu är man skittrött, men ska kolla lite tv och kanske glutta på en film  i sovrummet och käka lite chips och sen tror jag att det är dax för att hoppa i sängen, gud så skönt.
Ska gosa lite med min lilla älskling nu pch pussas lite.


Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0