Tack Freddy!

Gud vad jag är nöjd med dom här bilderna, dom blev så jäkla läckra så det inte är sant :) haha
Men det är ju det svartvita som lyfter upp bilderna och blir så där bra, för om dom här bilderna hade varit i färg så hade dom inte vart lika snygga :P
Men Freddy jag lovar jag ska köpa en sak till dig nu den här veckan bara för att du är så himla snäll som kommer hem till mig och fotar mig och det är ju inte första gången heller, du har fotat mig ett par gånger nu.
Det är ju på din fritid, visst du tycker det är kul, men ändå jag tar ju ända upp din tid och får gratis bilder så varför skulle du inte få något av mig för det?

Tack Freddy, du är så himla snäll mot mig!


Här kommer några bilder, dom bästa!

  

 

Åhh är så nöjd ;)







Se ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder!!!

Ni e så snygga!

2009-03-08 @ 21:32:20
Postat av: cathleen

du e så jävla lik linda spec på den nästsista bilden haha,.

2009-03-09 @ 03:27:22
URL: http://primecats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0