Tjejkvällarna, hallå ;)

Ja, nu har jag tänkt länge hur vi ska ta och göra med dom hära tjejkvällarna/middagarna.
Kan vi inte bara ta och träffas en kväll snart och prata om hur vi ska göra dom där kvällarna så att alla är överens och att det gäller samma för alla, ja jag vet det här låter typ larvigt, eller? :S hehe men det kan ju vara rätt så bra annars blir det bara att jag pratar med Karin och Karin med Benita och Benita med Kelly och Kelly med Emelie så kanske det blir massa med missförstånd och sånna där saker. Det skulle vara mycket bättre att vi alla sammlades och bestämmer hur vi ska göra med dom där kvällarna :)

Så Kajsa, Benita, Kelly och Emelie, vilket datum?
Puss puss på er tjejer <3


 





Se ya!


Kommentarer
Postat av: Karin

haha.. jag kan när som helst.. hur som helst.. =)

2009-03-03 @ 19:05:54
Postat av: Benita

Hehe jag med typ :p

2009-03-13 @ 18:57:53
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0