Jag längtar!



Igår när jag satt mig ner för att läsa lite bloggar så gick jag in på Cattis blogg för att läsa lite, det var mycket jag hade missat att läsa eftersom jag inte varit inne och bloggat så mycket nu över helgen.....Men men.....
På Cattis blogg stod det att hon inte ska stanna i USA ett år till, utan hon kommer hem redan i juli i år :) :) :) :) :) :)
Jag blev så jäkla glad så att jag fick tårar....Du fattar inte Catti hur mycket jag saknar dig, när du kommer hem så har vi så mycket att ta igen och så mycket jag vill prata med dig....Åhh jag längtar som attans efter dom hära 8veckorna nu och den veckan du kommer hem börjar min semester också så det är perfekt ;)

Snart syns vi min älskade vän, jag älskar & saknar dig mest!


Se ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0