Längtar!

Nu  var det ett tag sen man sist skrev på bloggen, men jag har inte riktigt haft tid och lust att skriva något heller....Det händer så mycket runt omkring mig just nu....Kan ju inte skriva detta på bloggen eller på facebooke heller, så det är lite svårt att försöka att uttrycka sig då....

Jag längtar till fredagen ialla fall...Då är det konferans med jobbet, vi drar till sjös ;)
Det ska bli skönt att åka iväg och prata med mina kollegor inför vad som ska hända och ske inför hösten, får dessutom mycket tid att prata ihop oss....Hinner ju knappt göra det också :P hehe
Älskar mitt jobb så mycket, Riddarborgen är den bästa förskolan och dom underbaraste kollegorna har man, men framförallt den underbaraste chefen, cheferna.....Det är väldigt viktigt att man har det på jobbet, annars är det kört!
Efter konferansen blir det lite öl för mig, tror jag :D Mmm det ska bli väldans gott inför denna helg hahaha 
 
Orkar inte skriva något mer ska snart dra mig till sängs, får skjuts av pappa imorgon till jobbet, det ska bli skönt annars måste jag ta bussen som går 05:30 från ringen och det är inge skönt.....

Se ya!


                                 Det ska bli roligt minna kollegor, nu på fredag!


Kommentarer
Postat av: Sussie

ha en super trevlig dag!! Kraaam

2009-05-14 @ 15:56:51
URL: http://loverzzz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack tack, det ska vi ha :)

Det skulle ju vara roligt om du skulle ha följt med oss....:)

2009-05-14 @ 18:05:29
URL: http://josefineolsson.blogg.se/
Postat av: karin

baby.. baby... saknar dig...



Tror kanske att jag börjar må liiiiite bättre... vill du ses någon dag?

2009-05-18 @ 10:39:59
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0