En väldigt bra vecka!


Nu sitter man här på jobbet och har äntligen rast, men snart är den slut också, pust...
Gud denna vecka har varit så himla bra. Det känns så kul att åka till jobbet.. Jag kom i en liten svaka då barngruppen var lite rörig pga all inskolning och mm... Men nu har vi fått en sån fin och lugn barngrupp och det känns så himla bra och frammförallt är det kul att komma till jobbet...
Älskar mina små skruttisar, dom e så underbara :)

Så skönt idag ska jag sluta en halvtimme tidigare så idag slutar jag kl.15.00 (har massor med tid att ta ut) och idag har vi så lite barn så det funkar att jag kan smita iväg tidigare...Ska hem till lilla mammsen och se hur hon mår och umgås lite med henne, det blir ju inte så ofta kan man säga...Åhhh imorgon är det FREDAG :D Veckorna går så himla fort nu förtiden så man knappt hinner göra nånting, men det ska bli skönt med helg...Ska vara med Catti imorgon och ta några öl tror jag :P

Hej hopp vi syns..
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Karin

Va kuligt att du har börjat blogga igen!!:D

Blir lika glad varje gång jag går in å du har skrivit ett inlägg..

Puss puss

2009-11-20 @ 12:30:10
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0