Julklappsdag

Idag har jag och älskling varit lediga...På jobbet varje år så får vi en dag som heter julklappsdag och då får vi välja en dag då vi får vara lediga och det är riktigt nice :) Så jag valde min dag idag, frågade älsklingen om han kunde söka ledigt så vi kunde vara tillsammans och hitta på något riktigt mysigt...
Vi har varit inne i stan hela dagen, eller nästan...Kom in vid 11.30 nått sånt och då gick vi runt och tittade, jag handla lite kläder och det bästa köpet idag var Carolina Gynning parfymen....Den luktar skita gott och den var inge dyr heller sedan så passade jag på att köpa BOBBYS shampoo och balsam, dom luktade jättegott och man har ju hört att det är väldigt bra så ska pröva dom ikväll :)
Vi gick och åt lunch på Dubliners, en Irish pub och lunch restaurange och det var riktigt mysigt där....Sedan gick vi och handlade lite mat och sedan åkte vi hem och snart ska vi äta fajiatas mmmm det är så underbart gott och sen blir det chirre och dirre och tv hela kvällen, men måste dock lägga mig mycket tidigt, ska ju öppna imorgon så om jag har tur så får jag skjuts utav min underbara pappa :D

Vi hörs och syns...Kramisar



Bästa köpet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0