Måndag, igen!


Gud vad helgen går fort, den bara flyyyyyger iväg, men det tycker jag att veckorna gör också...

Det var en lugn och bra måndag idag...Hade bara 7barn idag, kändes som fredag då vi brukar ha lite mindre barn, men icke sa nicke det var bara måndag, men en sköön måndag :)

Jag vet att jag är jäkligt tjatig säkert, men kan inte hjälpa det för jag är såå otroligt glad över livet...
Jag har en underbar pojkvän som betyder extremt mycket för mig, en helt amazing familj, det finns ingen bättre än ni....Och sist men inte minst, mitt jobb...Jag kan ha mina dåliga dagar, må piss, men alltid när man kommer till jobbet så finns mina underbara kollegor där och gamla bettan och Johanna är bäst....Har alltid lika roligt mer er hur jag än mår, vilket humör jag än är på så har jag alltid kul med er och ni finns alltid där för mig både i vått och torrt! Thank you my babes...Ni är bäst!

Jag ser fram emot julgalan med kollegorna, det är alltid lika kul att ses på fritiden tillsammans med er. Har alltid lika roligt, så ser verkligen framemot den kväll med er...

 

 

Till en vän!
Åhh vad jag saknar dig, det känns som vi har glidit ifrån varandra, men när man väl pratar med dig så är allt som vanligt så som det alltid har varit och det är skönt tycker jag...Hoppas vi snart syns min vän.
Älskar dig och finns alltid här, hoppas att du vet det!



Vilka minnen vi har ;) haha


Kommentarer
Postat av: Karin

Ååå.. va gullig du e!!

Saknar dig me.. :(

2009-11-24 @ 01:33:54
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0