Torsdag den 12/11



Fick reda på för några dagar sen att mormor har canser igen :( Hon har haft bröstcanser 2ggr och nu har hon igen fast i underlivet...Jag blir så trött på den där äckliga sjukdomen....Hatar canser, den är vidrig...
Ringde mormor förra veckan för att prata lite och kollade hur hon mår...Tycker så jäkla synd om henne, hade lust att åka till Avesta och bara vara med henne och krama om henne så hårt jag kan....Åhh jag älskar dig så mycket mormor...Är så rädd.
Mormor åkte in till Faluns sjukhus idag och ska ligga där ett par dagar...Imorgon ska dom kolla hur långt det har gått och sedan "skrapa" bort det som finns...Hoppas bara på att det inte spridit sig mycket...Är så rädd att få det svaret att det har spridit sig så att det inte går att bota....Men jag tror att det ska gå bra (håller tummarna)...


Älskar dig mormor och tänker på dig varjedag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0